Ameliyatsız Jinekomasti Tedavisi; Jinekomasti problemi erkeklerde başta öz güven problemi olmak üzere birçok probleme neden olmaktadır. Jinekomasti sorunu, çoğu zaman bir sağlık problemi olmaktan ziyade bir estetik problemidir. Bu estetik kaygı, kıyafet seçiminden ikili ilişkilere, sosyal hayattaki seçimlere kadar birçok probleme neden olabilmektedir.

Jinekomasti problemi nedir?

Erkekte kadınsı meme görünümü olarak adlandırılan jinekomasti; genetik faktörler, hormonal bozukluklar ve kullanılan bazı ilaçların yanı sıra kilo alımı nedeniyle de oluşabilmektedir.

Ameliyatsız jinekomasti tedavisi uygulaması nedir?

Jinekomasti tedavisi olan bir problemdir. Jinekomastinin türüne ve hastanın tercihlerine göre ameliyatlı ve ameliyatsız şekilde jinekomasti tedavisi yapılabilmektedir. Eğer kadınsı meme formunu oluşturan etken meme bölgesindeki yağ dokusuyla ameliyatsız jinekomasti tedavisi ile rahatlıkla bu görünüm ortadan kaldırılabilir. Eğer yağ dokudan bağımsız olarak meme dokusu aşırı büyükse ve kadınsı meme görünümünün nedeni buysa o zaman ameliyatsız jinekomasti tedavisi yerine cerrahi müdahaleyle fazla meme dokusu çıkarılarak göğüs bölgesinde daha maskülen bir görünüm elde edilir.

Ameliyatsız jinekomasti tedavisi klinik ortamda yapılan ve hastaların işlem sonrası rahatlıkla sosyal hayatına dönebildiği etkin bir uygulamadır.

Ameliyatsız jinekomasti tedavisi uygulamasına neden ihtiyaç duyulur?

Yüksek yaşam temposu, ameliyat sürecinin getirdiği iyileşme süresi, sosyal hayattan kopmayı istememe gibi nedenlere bağlı olarak günümüzde birçok kişi söz konusu jinekomasti problemi olunca eğer yağ doku nedeniyle bu problemle baş başa kaldılarsa ameliyatsız jinekomasti tedavisini tercih etmektedir. Ameliyatsız uygulamanın sağladığı avantajların yanı sıra kişinin konforlu bir şekilde jinekomasti problemini geride bırakmasını da kolaylaştıran ameliyatsız jinekomasti ameliyatı, izsiz bir işlem olduğu için de sıklıkla tercih edilmektedir.

Ameliyatsız jinekomasti tedavisi uygulamasında hangi yöntemler kullanılır?

Kliniğimizde ameliyatsız jinekomasti tedavisini CoolSculpting cihazını kullanarak Cool Dual yöntemiyle yapmaktayız. Cool Sculpting, yüksek etkinliği sebebiyle ameliyatsız liposuction olarak da geçen etkin bir incelme ve vücut şekillendirme yöntemidir. Uygulama alanındaki yağların yaklaşık %30’unu kalıcı şekilde yok eden Cool Sculpting uygulaması, ameliyatsız jinekomasti tedavisinde etkin olarak kullandığımız ve yüksek hasta memnuniyeti sağladığımız bir işlemdir.

Cool Dual teknolojisi ile uyguladığımız ameliyatsız jinekomasti tedavisinde, Cool Dual yöntemi, özellikle yüksek yaşam temposuna sahip kişilerin hayatını kolaylaştırmaktadır. Aynı anda çift makine ile işlem yapılmasını sağlayan Cool Dual yöntemi sayesinde jinekomasti görülen iki memeye de özel Cool Sculpting başlıkları aynı anda yerleştirilir ve işleme başlanır. Böylelikle normalde 70 dakika sürecek bir ameliyatsız jinekomasti tedavisi, Cool Dual yöntemi sayesinde 35 dakikada tamamlanabilmektedir.

Ameliyatsız jinekomasti tedavisi kalıcı mıdır?

Cool Sculpting uygulaması ile yapılan ameliyatsız jinekomasti tedavisinde, uygulama alanında yağ dokunun %30’u kalıcı olarak yok edilir. Yağların düşük derecede dondurularak tahrip olması ve akabinde vücuttan doğal yollarla atılmasını sağlayan CoolSculpting uygulaması, soğuk lipoliz vb. uygulamalara oranla çok daha yüksek verim alınan etkin bir vücut şekillendirme işlemidir.

Ameliyatsız jinekomasti tedavisi ağrılı bir uygulama mıdır?

Cool Sculpting uygulaması, işlem esnasında herhangi bir anestetik kreme ihtiyaç duyulmayan konforlu ve güvenilir bir uygulamadır. İşlem esnasında hastalarımız herhangi bir ağrı veya acı hissetmezler. 35 dakikalık işlemden sonra uygulama alanında hafif kızarıklık ve rahatsızlık hissi olur. Bu normaldir, işlemi takriben birkaç saat içerisinde kendiliğinden geçer.

Ameliyatsız jinekomasti tedavisi kaç seans yapılır?

Cool Sculpting uygulaması, tek seansta uygulama alanında yağ dokunun yaklaşık %30’unu yok eden etkin bir uygulamadır. Yüksek performansı sayesinde genellikle tek seansta istenilen sonuçlar elde edilebilmekle birlikte ileri düzey jinekomastide hastadan hastaya değişmekle birlikte birden fazla seans uygulanabilmektedir.

Ameliyatsız jinekomasti tedavisi kimler uygun adaydır?

FDA onaylı güvenilir ve konforlu bir tedavi olan ameliyatsız jinekomasti tedavisi, kadınsı meme görünümünden şikayetçi ameliyat olmaktan imtina eden tüm erkek hastalar için uygun bir tedavi seçeneğidir.

Ameliyatsız estetik uygulamalar dendiğinde pek çok kişinin aklına ilk olarak yüz bölgesine yapılan i..

Gün geçmiyor ki medikal teknolojiler daha da ileriye taşınmasın, ameliyatsız estetik uygulamalar dah..

Neredeyse tüm kadınlar portakal kabuğu selülit görünümünden fazlasıyla şikayetçidir. Emtone, kadınla..

Zerona; Günümüz gelişen medikal teknolojileri sayesinde artık dirençli bölgesel yağlar, selülit görü..