AWT; Fit bir görünümden söz etmek için sadece ince olmak yetmez. Aynı zamanda sıkı ve pürüzsüz bir cilde de ihtiyaç duyarız. Bir dolaşım bozukluğu olan selülit problemi, zayıf veya kilolu farketmeksizin günümüzde birçok kişinin kabusu olmaya devam ediyor. Erkeklerde de olmakla birlikte kadınlarda çok daha sık karşılaştığımız selülit problemi ve akabinde yaş almaya bağlı olarak ciltteki bağ dokunun gevşeyip cilt kalitesinin düşmesi, gelişen medikal teknolojiler sayesinde artık ameliyatsız olarak çözüme kavuşturulabiliyor.

Akustik ses dalga terapisi (AWT) nedir?

İsminden de anlaşılacağı üzere AWT veya tam açılımıyla Akustik Ses Dalgası Terapisi, FDA onaylı cilt sıkılaştırma, bölgesel incelme ve selülit tedavisinde etkin olarak kullandığımız bir uygulamadır. Akustik ses dalga terapisi günümüzde akustik ses dalga uygulaması, ses dalga terapisi, acoustic wave therapy gibi Türkçe ve İngilizce farklı isim kombinasyonları ile karşımıza çıkmakla birlikte tüm uygulamalar aynıdır.

Akustik ses dalga terapisi (AWT) neden ihtiyaç duyulur?

Akustik ses dalga terapisinin günümüzde en sık kullanıldığı alan selülit tedavisidir. Kişinin karşıladığı selülit probleminin şiddetine göre seans sayılarının belirlendiği akustik ses dalga terapisinde sık ve kısa aralıklı seanslar uygulanır. Dolaşımı düzenleyerek selülit görünümünü azaltmayı hedefleyen akustik ses dalga terapisi, doğru uygulama protokolü ile etkin sonuçlar vermektedir.

Bununla birlikte cilt sıkılaştırmada da etkin şekilde kullanılabilmektedir. Ciltteki bağ dokuları sıkılaştırarak toparlanma sağlayan akustik ses dalgası terapisi, çene altı, kol ve yüzdeki sarkmalarında etkili olmaktadır.

Bir diğer kullanım alanı olan bölgesel incelme ise akustik ses dalgası terapisinin özellikle selülit tedavisi ile birlikte en sık kullanıldığı alandır. Seans sayılarının hastanın ihtiyaçları doğrultusunda değiştiği akustik ses dalga terapisinde lokal incelme alanında etkin sonuçlar alınabilmektedir.

Akustik ses dalga terapisi (AWT) nasıl çalışır?

Akustik ses dalgası terapisinde uygulama alanındaki yağlar tahrip edilerek hücre zarı geçirgenlikleri artırılır böylelikle zar içerisindeki aşır yağ vücutta atılır. Cildin kendini onarmasının yanı sıra bağ dokuların sıkılaşması için oluşan ağ sistemine de destek veren ses dalgaları sayesinde selülit görünümü azalıp bölgesel incelme gerçekleşirken aynı zamanda cilt altındaki onarım sayesinde uygulama alanında sıkılaşma gözlenir. Yüksek basınçlı ses dalgalarının cilt dokularına uyguladığı baskıyla ciltte kollajen üretimini destekleyip cildin kendini onarmasını sağlayan akustik ses dalgası terapisi uygulamasında, cilt altında tüm bu değişimler olurken hastalar herhangi bir ağrı veya sızı hissetmezler. Tam tersi tüm uygulama boyunca hastalar masaj yapılıyormuş hissi ile seanslarını tamamlarlar.

Akustik ses dalga terapisi (AWT) uygulaması kalıcı mıdır?

Akustik ses dalgası uygulaması, selülit tedavisinde, cilt sıkılaştırmada ve bölgesel incelmede etkin sonuçlar sunan bir uygulamadır. Doğru uygulama ve kişiye özel hazırlanan tedavi protokolleri sayesinde akustik ses dalgası terapisi uygulamasında maksimum verim alarak sonuçları uzun soluklu şekilde korumak mümkündür.

Akustik ses dalga terapisi (AWT) ağrılı bir uygulama mıdır?

Akustik ses dalgası terapisi veya bilinen kısa adıyla AWT uygulaması, ağrısız ve acısız bir uygulamadır. Tüm seans sürecinin masaj yapılıyormuşçasına geçtiği akustik ses dalgası terapisi uygulamasında herhangi bir anestetik kreme ihtiyaç duyulmadan konforlu ve güvenli şekilde seanslar tamamlanabilmektedir.

Akustik ses dalga terapisi (AWT) uygulaması kaç seans yapılır?

Akustik ses dalga terapisinde seans sayıları ve süreleri hastadan hastaya değişmenin yanı sıra uygulamaya ne için ihtiyaç duyulduğuna göre de değişiklik gösterebilmektedir. Örneğin bölgesel incelme için planlanan bir akustik ses dalga terapisi protokolü ile selülit tedavisi için planlanan protokol aynı olmayabilir. Bununla birlikte akustik ses dalga terapisi seansları haftada 1 ya da 2 seans olmak koşulu ile 3-4 hafta toplam 6-10 seansta tamamlanabilir. Seanslar ortalama 20-40 dakika sürer.

Akustik ses dalga terapisi (AWT) uygulaması için kimler uygun adaydır?

Bölgesel fazlalıklarından şikayetçi olan, özellikle gıdı ve çene bölgesinde cilt kalitesinin düşüşü nedeniyle cilt gevşemelerinden rahatsız duyan ve selülit problemi olan birçok kadın ve erkek akustik ses dalgası terapisi uygulaması için uygundur.

Bu kişilerin yanı sıra hamilelere, emzirme döneminde olanlara, işlem bölgesinde açık yarası bulunanlara, bacak bölgesinde filebit ve derin venöz trombozu bulunan kişiler ve karaciğer ile böbrek yetmezliği olan kişilere akustik ses dalgası terapisi uygulanamaz.

Akustik ses dalga terapisi (AWT) sonrası nelere dikkat edilmelidir?

Akustik ses dalga terapisi süresi boyunca bol su tüketilmesi, uygulamadan daha hızlı ve maksimum sonuç almanıza yardımcı olur.

Süreç boyunca yeterli ve dengeli bir beslenme protokolünün belirlenmesi vücudunuzdan yağ atılımını kolaylaştıracaktır.

Günde 10.000 adım ve üzeri olacak şekilde kısa soluklu yürüyüşler yapılması dolaşımınızı destekleyecek ve özellikle selülit problemini daha kısa sürede geride bırakmanıza yardımcı olacaktır.

Ameliyatsız estetik uygulamalar dendiğinde pek çok kişinin aklına ilk olarak yüz bölgesine yapılan i..

Gün geçmiyor ki medikal teknolojiler daha da ileriye taşınmasın, ameliyatsız estetik uygulamalar dah..

Neredeyse tüm kadınlar portakal kabuğu selülit görünümünden fazlasıyla şikayetçidir. Emtone, kadınla..

Zerona; Günümüz gelişen medikal teknolojileri sayesinde artık dirençli bölgesel yağlar, selülit görü..