Rozasea nedir?

Rozasea veya kırmızı yüz, kılcal damar genişlemesi sonucu ortaya çıkan bir cilt problemidir. Halk arasında gül hastalığı olarak bilinen rozasea problemi çoğunlukla beyaz tenli kişilerde yaygın olarak görülmektedir. Yeme alışkanlıklarından aşırı güneş ışığına maruz kalmaya varana kadar birçok nedene bağlı olarak ortaya çıkan rozasea problemi, doğru planlanan bir lazer tedavisi ile geride bırakılabilmektedir.

Rozasea (Gül Hastalığı) tedavisi nasıl yapılır?

Günümüz gelişen medikal teknolojileri sayesinde lazer tedavileri ile rozasea (gül hastalığı) tedavisi konforu ve güvenilir bir şekilde yapılabilmektedir. Ağrısız ve acısız olan rozasea tedavisinde ND YAG damar lazeri sıklıkla kullanılmaktadır. Bir kılcal damar genişlemesi olan rozasea probleminde problemli alan lazer ışınları ile belli bir rotada taranır. Bu tarama esnasında lazerin ısısı ve şiddeti ile, genişleyen kılcal damarlar deforme edilir. Deforme olan kılcal damarlar kendisini toparlamaya başlar ve genişleyen damar problemleri yani rozasea ortadan kalkar.

Rozasea tedavisi hakkında bilmeniz gerekenler

Rozasea (gül hastalığı) tedavisi güvenilir ve konforlu bir uygulamadır. Neredeyse ağrısız ve acısız bir uygulama olan Rozasea tedavisi, sosyal hayatı kesintiye uğratmamakla birlikte işlemden sonra cilt hassaslaşacağı için uygulama alanının güneş ışınlarından korunması önemlidir. Seanslar halinde yapılan rozasea tedavisinde seans sayısı ve seans aralıkları hastadan hastaya değişiklik göstermektedir.

Uygulamalarımızla ilgili detaylı bilgi ve randevu için Suadiye Bağdat Caddesi’nde bulunan Şenel Plastik Cerrahi kliniğimizin telefon numaralarından 0 (216) 464 00 01, 0 (553) 788 00 03 ya da sosyal medya hesaplarımızdan bize ulaşabilirsiniz.

Ergenlik döneminde pek çok kadın ve erkekte akne veya bir diğer adıyla sivilce problemi ortaya çıkma..

Saç Güçlendirme; Deniz ve havuz suyu, yanlış kullanılan saç bakım ürünleri, kuruluk, cansızlık, besl..

Rozasea nedir? Rozasea veya kırmızı yüz, kılcal damar genişlemesi sonucu ortaya çıkan bir cilt prob..

Leke Tedavisi; Hem kadın hem de erkeklerde yaygın olarak karşılaştığımız cilt problemlerinden biri o..