Günümüz teknolojisi ve şartlarında belki yaşlanmayı durdurmak mümkün değil ancak yaşlanmanın getirisi deformasyonları yöneterek yaş alma sürecini kendinizin en iyi versiyonu ile geçirmek, güzel yaş almak mümkündür. Yaşlanma denince akla ilk olarak kırışıklıklar gelse de aslında kırışıklıklar başka bir durumun, cilt kalitesinin düşmesi sonucu ortaya çıkmaktadır. Yaş aldıkça özellikle 30’lu yaşlardan itibaren cildimizde kollajen üretimi azalır ve cildimiz dışarıdan müdahaleye ihtiyaç duyar. Günümüzde pek çok cildi besleyen ve güzel yaş almasını sağlayan serum bulunmakla birlikte ciltteki etkileri göz önünde bulundurulduğunda Paris Işıltısı olarak da bilinen NCFT, sağladığı sonuçlar itibariyle birçok uygulamadan ayrılmaktadır.

Paris Işıltısı (NCTF) nedir?

Paris ışıltısı, içerisinde 59 farklı bileşenin bulunduğu ciltte hücre yenilemesine katkı sağlayarak kişilerin güzel yaş almasını sağlayan bir hücre yenileme enjeksiyon işlemidir. Paris ışıltısı uygulaması, ciltte kollajen üretimini destekleyen fibroblast hücreler üzerinde etkilidir. Cildin kendi kendini onarmasına katkı sağlayan Paris Işıltısı uygulaması, güvenilir ve konforlu bir işlemdir.

Paris Işıltısı (NCTF) nasıl yapılır?

Paris ışıltısı uygulaması, klinik ortamda yapılan bir enjeksiyon işlemidir. Pratik, güvenilir ve konforlu bir uygulama olan paris ışıltısı uygulaması, seanslar halinde yapılan bir uygulama olmakla birlikte seans süreleri ortalama 15 dakikadır.

Paris Işıltısı (NCTF) ağrılı bir yöntem midir?

Neredeyse ağrısız ve acısız bir uygulama olan paris ışıltısı uygulamasında, herhangi bir anestetiğe ihtiyaç duyulmamaktadır. Konforlu bir uygulama olan paris ışıltısı işlemi, kısa sürede tamamlanmaktadır.

Paris Işıltısı (NCTF) etkisini ne zaman gösterir?

İlk uygulamadan itibaren etkilerini göstermeye başlayan paris ışıltısı uygulamasında nihai sonuçlar, hastanın cilt durumu göz önünde bulundurularak yapılan kişiye özel tedavi protokolü kapsamında belirlenen seans sayıları tamamlandığında ortaya çıkmaktadır.

Paris Işıltısı (NCTF) kalıcı mıdır?

Paris ışıltısı uygulaması cildi besleyen ve cildin güzel yaş almak için ihtiyaç duyduğu vitamin, mineral, amino asit ve 59 farklı bileşini içinde barındıran bir uygulamadır. Paris ışıltısı uygulamasında amaç cilt yaşlandıkça ihtiyaç duyduğu bakımı cilde vererek cildin güzel yaş almasını sağlamaktır. Bu nedenle her ne kadar yapılan işlemler uzun soluklu olsa da günün sonunda cilt yaşayan bir dokudur ve zaman ilerledikçe deposunda onu genç ve canlı tutan etkenleri harcar. Dolayısıyla her ne kadar belirli bir süre etkisi olsa da paris ışıltısı uygulamasının belirli aralıklarla yenilenmesi gerekmektedir.

Paris Işıltısı (NCTF) için kimler uygun adaydır?

Paris ışıltısı uygulaması bir cilt yenileme ve cilt elastikiyeti artırma uygulamasıdır. İçerisinde bulunan 59 farklı bileşenle cildin nem dengesini düzenleyip cilde ihtiyaç duyduğu bakımı veren paris ışıltısı uygulaması; 30 yaş üstü, yaş almaya bağlı olarak cildinde deformasyonlar ortaya çıkmaya başlayan cilt elastikiyetinde ve kalitesinde düşme yaşayan her kadın ve erkek paris ışıltısı uygulaması için uygun birer adaydır.

Paris Işıltısı (NCTF) uygulaması kaç seans yapılır?

Paris ışıltısı uygulaması, klinik ortamda seanslar halinde yapılan bir cilt kalitesini artırma uygulamasıdır. Seans sayısı ve aralıkları kişinin cilt yapısına ve cildinde ortaya çıkan deformasyonlara göre değişiklik göstermekle birlikte çoğu zaman ortalama 4-5 seanslık tedavi protokolleri yeterli olmaktadır.