Mini karın germe ameliyatı nedir?

Mini karın germe ameliyatı, tam karın germe ameliyatının daha sadeleştirilmiş halidir. Mini karın germe ameliyatında da yine göbek altından kısa bir kesi yapılmakla birlikte cilt fazlası göbek altında olan hastalara uygulanır. Mini karın germe ameliyatında karnın üst kısmında herhangi bir germe işlemi yapılmaz.

Hangi durumlarda mini karın gwerme ameliyatına ihtiyaç duyulur?

Mini karın germe ameliyatı oldukça güvenilir ve konforlu bir operasyon olmakla birlikte tam karın germe ameliyatına göre hastalara çok daha hızlı bir iyileşme süreci sunmaktadır. Bunun nedeni mini karın germe ameliyatında yapılan müdahalenin daha sınırlı olmasıdır. Mini karın germe ameliyatına; hamilelik dönemi ve kilo değişimleri nedeniyle karnın alt kısmında deformasyonlar meydana gelmiş ve cilt fazlalılığı oluşmuş hastalarda başvurulur. Bu operasyonda da tam karın germe ameliyatında olduğu gibi ihtiyaç halinde hastan liposuction uygulanabilmektedir.

Tam karın germe ile mini karın germe ameliyatı arasındaki fark nedir?

Mini karın germe ameliyatı tam karın germe ameliyatından ayıran en büyük özellik bu operasyonda sadece karnın alt kısmında yani göbek deliğinin altında kalan deformasyonların giderilmesidir. Bu operasyon tam karın germe ameliyatına göre daha dar kapsamlıdır. Tam karın germe ameliyatında karnın üst kısmındaki bölgeye de müdahale edildiği için göbek deliğinin yeri değişmekle birlikte mini karın germe ameliyatında böyle bir durum söz konusu değildir.

Mini karın germe ameliyatından sonra da hastanede kalmak gerekir mi?

Mini karın germe ameliyatı daha dar kapsamlı bir operasyon olmakla birlikte hastalarımızın operasyondan sonraki ilk 24 saati daha konforlu ve rahat şekilde geçirebilmeleri için 1 gün hastanede kalmaları gerekmektedir.

Mini karın germe ameliyatı nedir? Mini karın germe ameliyatı, tam karın germe ameliyatının daha sad..

Yağ Enjeksiyonu; Genç ve dinamik bir görünüme sahip olmamızın etkeni sadece gergin bir cilt değildir..

Vaser Liposuction; Düzenli spor ve diyet vücudumuzu belirli bir oranda biçime, şekle soksa da direnç..

Kol Estetiği; Aşırı kilo değişimleri, genetik faktörler, yaşamsal alışkanlıklar ve yaş almaya bağlı ..