Fraxel Dual (Thulium Laser ve Erbium Glass) ; Cildimiz yıllar içerisinde birçok deformiteye maruz kalır. Bunların bir kısmı zararlı güneş ışınları gibi çevresel faktörler olurken bir kısmı da yaşlanma ve beslenme alışkanlıkları gibi kişinin kendisinden ve zamanın ilerlemesinden kaynaklanan problemlerdir. Her cilt problemi için günümüzde farklı ve etkin bir ameliyatsız estetik uygulama bulunmakla birlikte gerek cilde kazandırdığı parlaklık ve canlılık gerekse cilt deformetileri üzerindeki yadsınamaz olumlu etkisi nedeniyle bünyesinde Thulium Lazer ve Erbium Glass’ı bulunduran Fraxel Dual, pürüzsüz, canlı, parlak ve cilt tonu eşit genç bir cildi arzulayanlar için ideal uygulamalardan biridir.

Fraxel Dual (Thulium Laser ve Erbium Glass) nedir?

Kırışıklıklar, güneşin yarattığı cilt hasarları (güneş lekeleri), cilt tonu problemleri, yaşlanma lekeleri, akne-sivilce izleri ve vücut çatlaklarının tedavisinde kullanılan fraksiyonel lazer sistemidir. Fraxel Dual (Thulium Laser ve Erbium Glass) tedavisinde amaç; cilt hücrelerinin kendini yenilemesi ve tekrar canlı bir cilt oluşumudur. Bünyesinde ii farklı dalga boyuna sahip lazeri barındıran Fraxel Dual; 1550 nm dalga boyundaki lazer; Cildin alt tabakalarına etki eder. Bu sayede kırışıklık ve akne-sivilce izlerini hedef alır, tedavi eder. 1927 nm dalga boyundaki lazer; Cildin renk tonunu düzenler, cilt yapısını güçlendirir ve yaşlılık belirtilerini geride bırakmanıza yardımcı olur. Fraxel Dual (Thulium Laser ve Erbium Glass) tedavileri cilt sorununa göre ayarlanan dalga boyu ile gerçekleştirilir. Vücut ve yüzde yapılacak tedavilerde 1550 ve 1927 nm dalga boyunun etkisinden de yararlanılır.

Fraxel Dual (Thulium Laser ve Erbium Glass) hangi durumlarda uygulanır?

Fraxel Dual (Thulium Laser ve Erbium Glass) uygulaması etkin bir cilt yenileme yöntemidir. Kişinin güzel yaş almasını sağlayarak ciltteki ton eşitsizliklerinden sivilce ve akne izlerine, zararlı güneş ışınlarının yarattığı deformasyona kadar birçok cilt probleminin tedavisinde etkin olarak kullanılmaktadır.

• Fraxel Dual (Thulium Laser ve Erbium Glass) için ideal zaman nedir?

Pek çok cilt yenileme uygulamasında olduğu gibi Fraxel Dual (Thulium Laser ve Erbium Glass) tedavisinde de en doğru zaman aralığı Ekim – Nisan ayları arasındaki dönemdir. Bu dönemde güneşli gün sayısı yılın diğer aylarına göre daha az olduğu için Fraxel Dual uygulaması için doğru bir dönemdir.

• Fraxel Dual (Thulium Laser ve Erbium Glass) uygulaması

Fraxel Dual (Thulium Laser ve Erbium Glass) uygulaması klinik ortamda bir öğle arası vakitte yapılabilen ağrısız ve acısız bir uygulamadır. Cilt yüzeyine uyuşturucu etkisi olan bir krem uygulanır. Bu sayede işlem sırasında acı hissedilmez. Kişi fraxel dual (Thulium Laser ve Erbium Glass) işlemi sırasında yoğun ısı hisseder. Konforlu bir cilt yenileme seansı sunan Fraxel Dual (Thulium Laser ve Erbium Glass) uygulamasında, özel cihaz başlığı cilde sıfırlanarak mekanik hareketlerle seçilen dalga boyu cilt altına gönderilir ve ciltte bir yenilenme süreci başlatılır. Uygulama sırasında mikroskobik lazer kolonları kullanılır. Bu sayede sorunlu ( hasarlı) cildin derinliklerine patentli fraksiyonel lazer teknolojisi ile ulaşılır. Fraxel Dual (Thulium Laser ve Erbium Glass) işlemi sayesinde vücudun doğal iyileşme süreci tetiklenir, eski hücrelerin yerini yeni ve sağlıklı hücreler, parlak bir cilt alır.

Fraxel Dual (Thulium Laser ve Erbium Glass) kalıcı mıdır?

Fraxel Dual (Thulium Laser ve Erbium Glass) uygulaması güneş hasarı ve sivilce izleri gibi cilt problemlerine uzun soluklu çözümler sunmakla birlikte güzel yaş almak için yapılan uygulamalarda cilde parlaklık ve canlılık verir. Ancak etkinin devam etmesi için Fraxel Dual (Thulium Laser ve Erbium Glass) uygulamasının belirli aralıklarla uygulanması önemlidir. İşlem sonrası 3-6 ay boyunca yeni kolajen ve elastin üretimi sürer.

Fraxel Dual (Thulium Laser ve Erbium Glass) uygulaması için kaç seans gerekir?

Fraxel Dual (Thulium Laser ve Erbium Glass) uygulamasında seans sayısı, seans aralıkları hastadan hastaya değişmekle birlikte seans süresi de hangi cilt problemi için Fraxel Dual (Thulium Laser ve Erbium Glass) uygulamasına başvurulduğuna göre değişiklik göstermektedir.

Fraxel Dual (Thulium Laser ve Erbium Glass) uygulaması acılı mıdır?

Fraxel Dual (Thulium Laser ve Erbium Glass) uygulaması neredeyse ağrısız ve acısız bir uygulamadır. İşlemden önce uygulama alanına sürülen anestetik kremler sayesinde işlem hastalar için maksimum konforla geçmektedir. Bununla birlikte işlem esnasında hastaların uygulama alanında hafif bir ısı hissetmesi beklenen bir durumdur.

Fraxel Dual (Thulium Laser ve Erbium Glass) uygulaması sonrası dikkat edilmesi gerekenler

• Fraxel Dual (Thulium Laser ve Erbium Glass) bir cilt yenileme uygulamasıdır. Dolayısıyla uygulama sonrasında ciltte bir miktar hassasiyet gerçekleşebilir. Bu nedenle uygulamadan sonra güneşten kaçınılması önemlidir.
  • Klinik ortamda yapılan Fraxel Dual (Thulium Laser ve Erbium Glass) uygulaması, kullanılan anestetikler sayesinde neredeyse ağrısız ve acısız diyebileceğimiz bir uygulamadır.
  • Cilt yapısına bağlı olarak kızarma ve ödem gö Bu etkiler birkaç gün içinde tamamen geride bırakılır. Ciltte hafif soyulmalar gözlenebilir. Cilt soyulmalarından sonra taze, canlı ve parlak bir cilt elde edilir.