Vücuttaki kollajen üretimi yaşlanma ile birlikte azalmaya başlar. Stres, beslenme, sigara ve alkol kullanımı gibi pek çok nedene bağlı olarak kollajen üretimi çok daha hızlı bir şekilde azalır. Bu durumda cilt yaşlanma belirtilerini net bir şekilde sergilemeye başlar. Yer çekiminin de etkisiyle özellikle yüz ve boyun bölgesindeki dokular ile ciltte aşağı yönlü bir kayma meydana gelir. İşte bu durumda devreye yüz ve boyun germe işlemleri girer. Geliştirilen yeni cihazlar yardımı ile ameliyata gerek kalmadan yüz ve boyun bölgesinde gergin bir cilt görünümü elde etmek mümkündür.

Focal RF & USG nedir?

Etkin bir ameliyatsız yüz ve boyun germe uygulaması olan Focal RF & USG uygulaması, yaşlanmaya bağlı olarak oluşan cilt gevşeklikleri, kaşlarda düşüklük gibi problemlerin çözümünde etkin olarak kullanılmaktadır.

Focal RF & USG ne işe yarar?

Focal RF & USG uygulaması, yüz ovalini şekillendirmek, göz civarında oluşan kırışıklıkları azaltmak gibi önemli etkilere sahiptir. Göz altında oluşan torbalardan kurtulmak, kaşları kaldırmak ve hepsinden de önemlisi kollajen üretimini artırmak gibi etkilere sahip olan Focal RF & USG uygulamasında ultrason dalgaları ve radyo frekans enerjisi kombine bir şekilde kullanılmaktadır. Bu kombine uygulama nazolabial çizgileri yok etmek, dekolte gençleştirmek, el üstündeki gevşemeyi yok etmek, dudak üstünde oluşan çizgileri ortadan kaldırmak için de tercih edilmektedir.

Focal RF & USG nasıl çalışır?

Focal RF & USG uygulamasında ultrason dalgaları ve radyofrekans enerjisi kombine olarak kullanılmaktadır. Bu çift etki mekanizması sayesinde Focal RF & USG uygulamasında yüksek hasta memnuniyeti sağlanarak yüz güldüren sonuçlar elde edilmektedir.

Focal RF & USG uygulamasının etkileri ne zaman görülür?

Ameliyatsız yüz germe uygulamaları, cilt gevşekliğine müdahale eden ve ciltteki kollajen üretimini tetikleyip bağ dokuların güçlenmesini sağlayan uygulamalardır. Bu uygulamalarda ciltte hücre yenilenmesi olur akabinde de yaratılan kollajen üretimi ve bağ doku güçlenmesiyle ciltte lifting etkisi yaratılır. Lifting etkili bu uygulamaların nihai sonuçları ortalama 4 ila 6 hafta içerisinde kendini göstermektedir. Bu süre, cilt hücrelerinin kendini yenileme süresidir.

Kimler Focal RF & USG uygulaması için uygun adaydır?

Aşağıda sıraladığımız problemlerin bir veya birden fazlasını yaşayan kalp pili olanlar, vücudunda metal implant ve metal protez bulunanlar, hamile ve süt veren anneler dışındaki her kadın ve erkek bu uygulamayı yaptırabilmektedir.

• Yüz ovalinde toparlanma ihtiyacı olanlar
  • Burundan dudağa uzanan nazolabial çizgilerinden şikayetçi olanlar
  • Dudak üstü çizgileri olanlar
  • Göz altı torbalanmaları ve göz kapağı sarkmalarından muzdarip olanlar
  • Boyunda gevşeme ve enine çizgilerin artışı problemini yaşayanlar
  • Dekolte bölgesinde gençleştirme ihtiyacı olanlar
  • El üstü gevşeme ve yaşlanma belirtileri gösterenler

Focal RF & USG uygulamasının avantajları nelerdir?

• Focal RF&USG ile kollajen üretimini arttırmak, yüz ovalini şekillendirmek, göz çevresindeki kırışıklıkların açılması, kaş kaldırma ve gözaltı torbalarından kurtulmanın yanısıra ciltte saten etkisi yaratmakta mümkündür.
  • Yüz ve tüm vücutta uygulama yapılması, non-invazıv yani cerrahi olmayan bir yöntem olması sebebi ile uygulama kolaylığı yaşatmaktadır.
  • Focal RF&USG tedavisi, ultrason dalgaları ile radyofrekans enerjisinin kombine edildiği tek yö
  • Uygulama her mevsimde yapılabilir. Güneş ışınlarıyla etkileşimi yoktur.
  • Saten yüz germe yapılır yapılmaz etkili olmakla beraber 4 hafta içinde ciltte gözle görülür sıkılaşma başlamaktadır. Etkisi 3. ayda görülebilmekte ve bir yıl kadar devam etmektedir.