Güzel yaş almak kuşkusuz ki günümüzde pek çok kadın ve erkeğin ortak taleplerinden biri. Her geçen gün yenilenen medikal teknolojiler her ne kadar bizlere yaşımızın en iyisi olmayı, görünmeyi, vaat etse de bu uygulamalar zaman zaman ağrılı ve acılı olabiliyor ya da yoğun iş ve yaşam temposunda zaman ayıramayacağım kadar vakit alabiliyor.

Söz konusu güzel yaş alma olunca ben de pek çok meslektaşım gibi konuya bütünsel yaklaşılması gerektiğini düşünüyorum. Etkili ve doğal görünümden ödün vermeden güzel yaş alabilmek için cildi her yönüyle değerlendirmek gerekir. Cildin yapısı, yaş almaya bağlı olarak değişen kollajen üretimi, kırışıklıklar, cilt gevşemeleri, bağ doku deformasyonları… ve dahası! Tüm bu faktörleri göz önünde bulundurarak uygulanan bir tedavi protokolü ile güzel yaş almak, yaşının en iyisi görünmek mümkün olabilmektedir.

Dolgu, botoks ve çeşitli radyofrekans tedavileri, doğru hasta seçimi akabinde doğru uygulandığı takdirde her ne kadar daha genç bir görünüm sağlasa da günün sonunda her hasta grubu için yeterli olamayabilmektedir. Bu noktada, kliniğimde, farklı enerji bazlı cihazlara, çok daha gelişmiş ve FDA tarafından da onaylanmış teknolojilere yer veriyorum. Sofwave™, Senkronize Ultrason Paralel Işın SUPERB™ teknolojisi; günümüzde ince kırışıklıkları azaltan, etkin kaş, boyun ve gıdı germe sunan son teknoloji bir ameliyatsız estetik uygulamasıdır.

Sofwave™’ Senkronize Ultrason Paralel Işın Teknolojisi nedir?

Son teknoloji bir ameliyatsız germe uygulaması olan Sofwave™’ Senkronize Ultrason Paralel Işın Teknolojisi, başta kaş bölgesi olmak üzere boyun ve gıdı germede de etkin olarak kullanılmaktadır. FDA onaylı bir uygulama olan Sofwave™’ Senkronize Ultrason Paralel Işın Teknolojisi, adından da anlaşılacağı üzere ultrasound teknolojisi ile çalışmaktadır. Ciltteki kollajen üretimini tetikleyerek bağ dokuların sıkılaşmasında etkili olan Sofwave™’ Senkronize Ultrason Paralel Işın Teknolojisi, günümüzde ameliyatsız germe işlemleri arasında son teknolojidir.

Sofwave™’ Senkronize Ultrason Paralel Işın Teknolojisi’ne neden ihtiyaç duyulur?

Yaş almaya bağlı olarak zamanla kaşlarımızda düşüklük, yanak ve gıdı bölgesinde sarkma, boyun bölgemizde ise başta ince kırışıklıklar ve cilt gevşemeleri olmak üzere pek çok deformasyon meydana gelir. Pek çok branşta olduğu gibi söz konusu estetik ve plastik cerrahi olduğunda da ameliyat her zaman için son seçenektir. Ameliyat olmaktan imtina eden veya maruz kaldığı cilt deformasyonları henüz ameliyat gerektirmeyen hastalar ciltlerindeki gevşemeleri ve ince kırışıklıkları geride bırakmak isteyebilirler. Kişinin daha genç ve gergin bir cilde sahip olmasına yardımcı olan Sofwave™’ Senkronize Ultrason Paralel Işın Teknolojisi, kişiye özel planlanan tedavi protokolüyle kişilerin güzel yaş almasına katkıda bulunur. Etkileri klinik olarak kanıtlanan Sofwave uygulamasıyla yüz hatları iyileştirilebilir, belirginleştirilebilir, ciltteki kırışıklıklar azaltılabilir, yüz kaldırılabilir.

Sofwave™’ Senkronize Ultrason Paralel Işın Teknolojisi nasıl uygulanır?

Tescilli Senkronize Ultrason Paralel Işın SUPERB™ teknolojisini kullanan ultrason enerjisi, cildin yüzeyinden (epidermis) tam olarak geçer. Kolajen üretimini tetikler ve cildin genel görünümünü iyileştirmek için orta dermal dokuyu tam doğru derinlikte ve sıcaklıkta ısıtır. Etkisi orta dermiste 1.5 mm’dir. Bununla birlikte en üstteki cilt tabakasını yanmaya karşı koruyan entegre bir soğutma mekanizması olan Sofcool’u bünyesinde barındırır. Klinik ortamda güvenle uygulanabilen bir uygulama olan Sofwave uygulamasında işlem öncesi cilt temizlenerek hastalar uygulamaya hazırlanır. Ardından cilde uygulama esnasında cihazın cilt yüzeyindeki mekanik hareketini kolaylaştıracak özel jel sürülür ve işlem başlatılır. Uygulama kaş düşüklüğü, gıdı ve boyun germe işlemleri için idealdir. Tüm cilt tiplerine rahatlıkla uygulanabilir. Yüksek hasta memnuniyeti sağladığımız FDA onaylı Sofwave uygulaması ortalama 30 ila 45 dakikada tamamlanır.

Sofwave™’ Senkronize Ultrason Paralel Işın Teknolojisi ağrılı bir uygulama mıdır?

Oldukça güvenilir ve konforlu bir işlem olan Sofwave uygulaması, ultrasound teknolojisiyle çalışır. Bünyesinde bulunan SofCool teknolojisi sayesinde cildin üst katmanına zarar vermez ve cildi olası yanıklara karşı korur. Klinik ortamda yapılan uygulama; ağrısız ve acısız bir işlemdir.

Sofwave™’ Senkronize Ultrason Paralel Işın Teknolojisi kaç seans sürer?

Seanslar halinde yapılan bir işlem olan Sofwave uygulamasında seans sayıları, hastaların maruz kaldığı deformasyona göre değişiklik göstermekle birlikte genellikle 1 veya 2 seans yeterli olabilmektedir.

Sofwave™’ Senkronize Ultrason Paralel Işın Teknolojisi sonrası sosyal hayata ne zaman dönebilirim?

Son teknoloji bir ameliyatsız yüz germe işlemi olan Sofwave uygulamasında iyileşme süresi yoktur. Uygulamanın akabinde hastalar hemen sosyal hayatlarına dönebilir, günlük rutinlerine kaldıkları yerden devam edebilirler. Pratik ve konforlu olmasının yanı sıra iyileşme süresi olmaması sayesinde de Sofwave uygulaması, özellikle yüksek yaşam temposuna sahip pek çok kadın ve erkek tarafından sıklıkla tercih edilmektedir.

Sofwave™’ Senkronize Ultrason Paralel Işın Teknolojisi sonrası sonuçlar ne zaman görülür?

Sofwave uygulaması etkin bir cilt germe uygulamasıdır. Sofwave uygulamasında amaç; ciltteki kollajen üretimini bünyesinde bulunan ultrasound teknolojisi sayesinde uyarmak ve cildin kendini onarma sürecini başlatarak ciltte etkin bir gerilme ve toparlama sağlamaktır. İnce kırışıklıkların azaltıldığı ve cildin daha genç ve dinlenmiş bir görünüme kavuştuğu Sofwave uygulamasında nihai sonuçlar ortalama 8 ila 12 hafta arasında görülmektedir. Bu süre, cilt hücrelerinin kendini yenileme süresidir.

Sofwave™’ Senkronize Ultrason Paralel Işın Teknolojisi’nin yan etkileri var mıdır?

Etkin bir o kadar da güvenilir bir uygulama olan Sofwave uygulamasının bilinen bir yan etkisi bulunmamaktadır. İşlemden sonra ciltte aşırı hassasiyet, morarma vb. problemler görülmez. Non-invaziv bir işlem olan Sofwave uygulaması FDA onaylı güvenilir bir işlemdir.

Sofwave™’ Senkronize Ultrason Paralel Işın Teknolojisi uygulaması için kimler uygun adaydır?

30’lu yaşlardan itibaren cildimizde kollajen üretimi azalmaya başlar. Bu azalmanın akabinde de cildimizdeki bağ dokular gevşemeye meyilli hale gelir. Ciltteki ince kırışıklıkların ve cilt gevşemelerinin arttığı bu dönemdeki her kadın ve erkek Sofwave uygulaması için ideal birer adaydır.