Yıllar geçtikçe ülkelerin, insanların gündemleri değişse de dünya çapında değişmeyen tek bir gerçek, tek bir arzu var; daha genç görünebilmek, her daim genç kalabilmek…

Antik çağlardan Hollywood filmlerine kadar hemen hemen insanın var olduğu her dönemde daha iyiye ve güzel ulaşma arzusu her zaman pek çok kesimin önceliğiydi.

Peki neden daha genç görünmek, her daim genç kalmak istiyoruz?

Yıllar boyu genç kalmakla ilgilensek de aslında bu sorunun cevabını halen daha tam olarak bildiğimiz söylenemez. Bir kısım bilim insanı bunu genetik kodlarımıza bağlasa da bir kısmı zaman içerisinde değişen düzenlerimize ve ihtiyaçlarımıza bağlıyor.

Ben mi? Bense beğenilme arzusuna bağlıyorum. Tabii bu ilk etapta çok yüzeysel bir değerlendirme gibi geliyor olabilir ancak bu beğenilme arzusunu sadece başkaları tarafından kabul görme olarak görmemek gerekiyor. Kişinin kendini beğenmesi, aynadaki görüntüsüyle gurur duyması, kendine öz şefkat göstermesini de bu beğenme/beğenilme halinin içinde görüyorum.

20 yılı aşkın mesleki tecrübeye sahip bir plastik cerrah olarak kişinin kendine has diyebileceğimiz karakteristik özelliklerini koruyarak daha genç bir görünüme sahip olmasının güzel yaş almasının önemli olduğunu düşünüyorum. Görünümümüzdeki iyilik halinin sadece fiziki değil psikolojik olarak da olumlu etkileri olduğunu görüyorum. Hali hazırda bu nedenle de yıllardır kliniğimde hep en yeni teknolojiyi takip ediyor, hastalarım için daha az acı duyacakları, daha pratik bir şekilde yaptırabilecekleri ve en önemlisi sosyal yaşamlarına ara vermek zorunda kalmayacakları uygulamaları kliniğime getiriyorum.

Bu noktada, rahatlıkla söyleyebilirim ki 2024’e çok güzel bir başlangıç yapıyorum. Nasıl mı? Cilt yenilemede son teknoloji EXION tedavi platformuyla!

EXION FACE nedir?

EXION FACE, bünyesinde monopolar radyofrekans ve hedefe yönelik ultrason kombinasyonunu barındıran son teknoloji bir cilt sıkılaştırma uygulamasıdır.

Non-invaziv yani bir başka deyişle, herhangi bir kesi yapılmadan cildin sıkılaştırılmasını sağlayan EXION FACE, özel yüz başlığı sayesinde yüzdeki en hassas bölgelerde dahi etkili sonuçlar aldığımız bir uygulamadır.

Kan dolaşımını artırıp derin dermis katmanlarına etki ederek fibroblast hücrelerini uyaran akabinde de ciltte kollajen üretiminin artmasını sağlayan EXION FACE, cilt altında kontrollü termal ısı yaratarak cildin kendi kendini yenilmesine olanak sağlar.

EXION FACE ne işe yarar?

EXION FACE, bünyesinde barındırdığı ileri teknoloji sayesinde herhangi bir kesiye ihtiyaç duymadan cildin sıkılaştırılmasına ve toparlanmasına yardımcı olur. Yüz bölgesiyle birlikte özellikle boyun kısmında da başarılı sonuçlar aldığımız EXION FACE, cildi sıkılaştırırken cilt altında termal ısı yaratması sayesinde cilt kalitesini ve elastikiyetini de artırır.

EXION FACE nasıl yapılır?

EXION FACE uygulaması, klinik ortamda kısa sürede tamamlanan ve seanslar halinde yapılan bir işlemdir. Konsültasyon muayenesinde hastanın cilt yapısı, maruz kaldığı deformasyon ve talepleri göz önünde bulundurularak bir tedavi protokolü hazırlanır. Neredeyse ağrısız ve acısız diyebileceğimiz bir uygulama olan EXION FACE öncesi, hastaların konforunu daha da artırmak için işlem alanına anestetik etki gösteren topikal kremler sürülür. Yeterli uyuşma sağlandıktan sonra özel EXION tedavi platformunun yüz için olan özel başlığıyla cilt yüzeyinde mekanik hareketlerle başlık hareket ettirilir.

EXION FACE avantajları nelerdir?

EXION FACE işleminin pek çok avantajı olmakla birlikte en büyük avantajı; uygulama sonrası herhangi bir iyileşme süresine ihtiyaç duyulmamasıdır. İşlemden sonra hastalar rahatlıkla sosyal yaşantılarına dönebilir, günlük rutinlerine kaldıkları yerden devam edebilirler. Bununla birlikte özellikle EMFACE ile kombine olarak uygulandığında cilt kalitesini artırmanın yanı sıra cildi toparlama ve germe etkisi de yaratan EXION FACE, güzel yaş almayı isteyen ancak ameliyat olmaktan imtina eden tüm kadın ve erkekler için ideal uygulamalardan biridir.

EXION FACE uygulamasının dezavantajları nelerdir?

Söz konusu EXION FACE olduğunda tabii ki pek çok kişi haklı olarak uygulamanın avantajları kadar dezavantajlarını da soruyor. Her ne kadar güncel bir uygulama olsa da şu ana kadar rahatlıkla söyleyebiliriz ki EXION FACE ile herhangi bir olumsuz geri bildirim almadık. Bunun nedeni hem güvenli bir tedavi süreci sunması hem de herhangi bir kesiye ihtiyaç duymadan genç bir görünüme kavuşulmasına yardımcı olmasıdır.

Kimler EXION FACE için uygun birer adaydır?

EXION FACE, sosyal hayatını kesintiye uğratmadan yaşının en iyi versiyonunda görünmek isteyen uygulama yapılacak bölgede herhangi bir açık yarası, enfeksiyonu olmayan tüm kadın ve erkekler için uygun bir uygulamadır.

Kimler EXION FACE yaptıramaz?

Her ne kadar güvenilir bir uygulama olsa da bünyesinde barındırdığı ultrason ve radyofrekans enerjisinin bebekler üzerindeki etkileri bilinmediği için EXION FACE uygulaması hamilelere ve emzirme dönemindeki kadınlara uygulanmaz.

EXION FACE 2024 fiyatları nelerdir?

EXION FACE 2024 fiyatları; işlem yapılacak bölgenin genişliğine, uygulama sayısına ve yapılacak kombine tedavilere göre değişiklik göstermektedir. En doğru fiyat bilgisine konsültasyon muayenesi sonrasında karar verilmektedir.

EXION FACE hangi bölgelere yapılır?

Sunduğu hassas uygulama şansı ve ileri teknolojisi sayesinde EXION FACE 2024, yüzün hemen hemen her bölgesine rahatlıkla uygulanabilir. Yüzle birlikte boyun ve dekolte bölgesine de güvenle uygulayabildiğimiz etkin ve son teknoloji cilt sıkılaştırma ve toparlama uygulaması olan EXION FACE, ince kırışıklıkların yanı sıra cilt kalitesini artırmak isteyenler için de etkili bir uygulamadır.

EXION FACE ağrılı bir uygulama mıdır?

EXION FACE uygulaması ağrısı minimum olan, etkili bir cilt sıkılaştırma ve gençleştirme uygulamasıdır. Uygulamadan önce hastaların konforunu daha artırmak için anestetik kremler kullanılarak işlem esnasında hastaların hissedeceği olası bir ağrı minimalize edilir.

EXION FACE 2024 uygulamasıyla ilgili detaylı bilgi ve randevu için web sitemizde bulunan telefon numaralarımızdan bizlere daima ulaşabilir ve sosyal medya hesaplarımızdan bizi takip ederek EXION FACE ile ilgili sorularınızı ileterek daha fazla bilgiye sahip olabilirsiniz.

Konforun ve zamanın adeta birbiriyle bütünleştiği günümüzde EXION FACE, hem konforlu bir tedavi süreci sunarken hem de sosyal hayatını kesintiye uğratmayan işlem sonrasında rahatlıkla işinize dönebileceğiniz, arkadaşlarınızla buluşabileceğiniz bir uygulamadır. İşlemi takip eden aylarda sonuçların giderek daha da belirginleştiği bir uygulama olan EXION FACE ile siz de kendiniz için bugün bir adım atabilir, küçük adımlarla büyük değişimlere sahip olmak için harekete geçebilirsiniz.