ND YAG Damar Lazeri; Kilo alımı, genetik faktörler, aşırı güneş ışığına maruz kalma, baharatlı ve acılı beslenme programları, yaşlılık, hematoloji hastalıklar başta olmak üzere birçok nedene bağlı olarak kılcal damarlarda genişleme, büyüme akabinde cilt yüzeyinde belirginliklerinin artması görülmektedir. Cildi hassaslaştıran ve ciltte kırmızı görünüme neden olan kılcal damar görünümü, doğru hasta seçimi ve etkin tedavi protokolü ile ND YAG Damar Lazeri tedavisi ile geride bırakılabilmektedir.

ND YAG Damar Lazeri nedir?

Tek uzun darbeli Nd-Yag lazeri olan Excel V Cutera TruPulse teknolojisi kullanılarak geliştirilen bir cihazdır. 532/1064 nm lazer dalga boylarını kullanıma sunan ND YAG lazer, Hem yüzeysel hem de derin vasküler hastalıklar, iyi huylu olan lezyonlar gibi kadınlarda ve erkeklerde görülen cilt sorunları için kullanılır.

ND YAG Damar Lazerine neden ihtiyaç duyulur?

Kılcal damar tedavilerine birçok nedenden ötürü ihtiyaç duyulmakla birlikte özellikle yüzdeki kılcal damar görünümüne ihtiyaç duyulma nedeni çoğu zaman estetik kaygılardır. Ciltte yarattığı hassasiyet nedeniyle de tedavi ihtiyacı hissedilen damarlı görünüme müdahalede bulunulmadığında belirginliği arttığı için genellikle damarlanma ortaya çıkmaya başladığı anda tedavi için başvurulmaktadır.

ND YAG Damar Lazeri ile kılcal damar tedavisi için doğru zaman nedir?

Kılcal damar tedavileri için en uygun zaman Ekim – Nisan arası aylardır. Kılcal damar tedavileri güvenilir ve konforlu uygulamalar olmakla birlikte işlem sonrası cilt bir süre hassaslaştığı için cildi güneş ışınlarından korumak önemlidir. Bununla birlikte aşırı sıcaklar kılcal damar görünümünü artırabildiği için tedavinin doğru ve etkin şekile ilerleyebilmesi için kış aylarında yapılması daha doğru olmaktadır.

ND YAG Damar Lazeri ile kılcal damar tedavisi ağrılı bir tedavi midir?

ND YAG Damar Lazeri ile kılcal damar tedavisi oldukça konforlu ve güvenilir bir uygulamadır. Klinik ortamda yapılan uygulamada, seans sayıları hastadan hastaya değişir. Sosyal hayatı kesintiye uğratmayacak kadar konforlu bir uygulama olan ND YAG Damar Lazeri, neredeyse ağrısız ve acısız bir uygulamadır.

Kimler ND YAG Damar Lazeri ile kılcal damar tedavisi için uygun adaydır?

Kalp pili taşıyanlar, epilepsi hastaları, hamileler ve kanama bozukluğu olan kişiler haricinde herkese uygulanabilen ND YAG Damar Lazeri uygulaması, tüm cilt tipleri için uygun bir işlemdir. Kılcal damar görünümünden şikayet eden bu nedenle yüzünde kırmızılıklar oluşan ve dolayısıyla estetik olarak kötü bir görünüm ortaya çıkaran damarlanmadan şikayet eden kadın ve erkekler ND YAG Damar Lazeri ile kılcal damar tedavisi için uygun birer adaydır.

ND YAG Damar Lazeri ile kılcal damar tedavisi uygulaması hakkında bilmeniz gerekenler

• ND YAG Damar Lazeri ile kılcal damar tedavisi, klinik ortamda yapılan konforlu bir işlemdir.
  • ND YAG Damar Lazeri ile kılcal damar tedavisi tüm cilt tipleri için uygun bir tedavidir.
  • ND YAG Damar Lazeri ile kılcal damar tedavisi uygulaması sosyal hayatı kesintiye uğratmamakla birlikte işlemi takriben ilk iki gün hafif ödem görülmesi normaldir.
  • ND YAG Damar Lazeri ile kılcal damar tedavisi uygulaması sonrası cilt bir süre hassaslaşacağı için güneşe çıkılmadan önce mutlaka yüksek faktörlü güneş kremi kullanılması gerekmektedir.
  • ND YAG Damar Lazeri ile kılcal damar tedavisi ile yüzde kırmızılık ve kılcal damar görünümü konforlu ve güvenilir şekilde geride bırakılabilmektedir.

Ameliyatsız estetik uygulamalar dendiğinde pek çok kişinin aklına ilk olarak yüz bölgesine yapılan i..

Gün geçmiyor ki medikal teknolojiler daha da ileriye taşınmasın, ameliyatsız estetik uygulamalar dah..

Neredeyse tüm kadınlar portakal kabuğu selülit görünümünden fazlasıyla şikayetçidir. Emtone, kadınla..

Zerona; Günümüz gelişen medikal teknolojileri sayesinde artık dirençli bölgesel yağlar, selülit görü..