Radyofrekans; Cildimiz zaman ilerledikçe yer çekimine yenik düşmeye başlar. Bu yenilginin başlıca nedenlerinden biri ise cildimizde kollajen miktarının azalması dolayısıyla kendini yenileyemeyen cildin gevşemeye ve sarkmaya meyilli hale gelmesidir. İleri düzey cilt sarkıklarından germe ameliyatları tek çare iken henüz yeni başlayan cilt gevşemelerine doğru zamanda doğru uygulama ile müdahale edildiğinde uzun soluklu daha genç ve dinamik bir görünüm elde edilebilir, dahası germe ameliyatlarının ertelenmesi sağlanabilmektedir.

Radyofrekans nedir?

Radyofrekans bir ısı tedavisidir. Cilde ısı vererek ciltte kontrollü hasar oluşturulur ve akabinde fibroblast hücreler başta olmak üzere kollajen üretimi tetiklenir. Böylelikle cildin kendi onarım süreci başlatılır. Radyofrekans cilt için temel tedaviden ziyade bir nevi tetikleyicidir. Bu tetiklenme sonrası cilt kendini yenilemeye başlar.

Radyofrekans uygulaması

Radyofrekans uygulaması ağrısız ve acısız bir yöntemdir. İşlem esnasında hastalar hafif bir rahatsız hissi hissedebilirler bunun dışında eksi bir yönü yoktur. Radyofrekans uygulamasının amacı ciltte kollajen üretimini arttırıp bağ dokuyu güçlendirerek ciltte sıkılaşma sağlamaktır.

Radyofrekans uygulaması öncesinde işlem alanına herhangi bir anestetik sürülmez. Anestetiği ihtiyaç duyulmayacak kadar konforlu bir işlemdir. İşlemde önce cilt temizlenerek radyofrekans uygulamasına hazır hale getirilir. Ardından radyofrekans cihazı, cilde sıfırlanarak cilt yüzeyinde mekanik hareketlerle cilt altına radyofrekans ısısını gönderir. Radyofrekans uygulaması ile yüz, boyun, göz çevresi, dekolte kırışıklıklarını ve sarkmalarını azaltma, kol ve bacaklarda sıkılaşma, sağlanabilmektedir.

Radyofrekans uygulamasının etkileri ne zaman görülür?

Radyofrekans uygulaması ciltte hücre yenilenmesini tetikleyerek ciltte lifting etkisi yaratan bir uygulamadır. Cilt dışarıdan müdahale sonucunda kendi kendini yenilediği için radyofrekans uygulamasının etkileri de cildin yenilenme süresi olan 4 ila 6 haftalık sürelerde kendini göstermektedir. Bu süre cilt hücrelerinin yenilenme süresidir.

Radyofrekans uygulaması kaç seans yapılır?

Radyofrekans uygulamasında seans sayıları, seans süresi ve seans aralıkları hastanın yaşına, maruz kaldığı cilt deformasyonuna göre değişiklik göstermekle birlikte çoğu zaman 6 ila 8 seanslık radyofrekans uygulama paketleri yeterli olmaktadır. Bununla birlikte hastanın ihtiyaçları doğrultusunda kişiye özel tedavi protokolü de uygulanabilmektedir.

Radyofrekans uygulaması hangi bölgelere uygulanır?

Radyofrekans uygulaması doğru hasta seçimi ve etkin kişiye özel tedavi protokolü ile yüz güldüren sonuçlar aldığımız ciltte lifting etkisi yaratan cildi sıkılaştırıp toparlayan bir uygulamadır. Yüz, boyun, kol, karın ve bacaklarda güvenle uygulanabilen radyofrekans tedavisi, doğru uygulama protokolüyle ciltte sıkılaşma ve toparlama sağlar.

Radyofrekans uygulamasının avantajları nelerdir?

Radyofrekans uygulaması, klinik ortamda yapılabilen ağrısız ve acısız bir uygulamadır. Etkin ameliyatsız estetik uygulamalardan biri olan radyofrekans uygulaması ciltte lifting etkisi yarattığı için kişinin güzel yaş almasına katkıda bulunur. Böylelikle cildin gevşemeye başladığı dönemde yapılacak bir müdahale ile olası germe ameliyatı ihtiyacı ertelenebilmektedir.

Radyofrekans uygulaması, sosyal hayatı kesintiye uğratmayan iyileşme süresi olmayan bir uygulamadır. İşlemden sonra hastalar rahatlıkla sosyal hayatlarına dönebilir ve günlük rutinlerine devam edebilirler. Bununla birlikte uygulama, pek çok diğer ameliyatsız estetik uygulamalarla kombine şekilde yapılabilmektedir.

Ameliyatsız estetik uygulamalar dendiğinde pek çok kişinin aklına ilk olarak yüz bölgesine yapılan i..

Gün geçmiyor ki medikal teknolojiler daha da ileriye taşınmasın, ameliyatsız estetik uygulamalar dah..

Neredeyse tüm kadınlar portakal kabuğu selülit görünümünden fazlasıyla şikayetçidir. Emtone, kadınla..

Zerona; Günümüz gelişen medikal teknolojileri sayesinde artık dirençli bölgesel yağlar, selülit görü..