Coolifting; Yaş almaya bağlı olarak ciltte kollajen azalımı, mevsimsel geçişler, maruz kaldığımız şehrin kirli havası, makyaj artıkları ve beslenme alışkanlıklarımız nedeniyle deforme olan cildimiz, düzenli aralıklarla kendini yenilemek ve tazelenmek için bakıma ihtiyaç duyar. Güzel yaş almanın da tartışmasız adımı olan düzenli cilt bakım uygulamalarında amaç; cildin nefes almasını sağlayarak ihtiyaç duyduğu bakımı cilde sağlamak ve kişinin maruz kaldığı yaş almanın olumsuz etkilerini en aza indirgemektir.

Coolifting nedir?

Coolifting, etkin bir anti aging uygulamasıdır. Düşük ısı ve yüksek basıncı bünyesinde aynı anda barındıran Coolifting, CO2 ve özel hyaluronik asitli kokteyli cilt altına göndererek cildin ihtiyaç duyduğu bakıma cilde sağlar. Coolifting uygulaması sayesinde ciltte canlanma, dengeli bir nem dağılımı ve ince kırışıklıklarda azalma görülür. Coolifting güvenilir ve konforlu bir anti aging uygulamasıdır.

Coolifting uygulamasına neden ihtiyaç duyulur?

Cildin coolifting ihtiyacı birçok neden bağlı olabilmekle birlikte ilk neden yaş almanın akabinde cildin elastikiyetini kaybetmesiyle deformasyonlara açık hale gelmesi ve ince kırışıklıkların ortaya çıkmaya başlamasıdır. Bununla birlikte cildin nem dengesinin bozulması, ciltte kırışıklıkların artması ve cilt tonu eşitsizliği gibi birçok nedene bağlı olarak da Coolifting uygulamasın ihtiyaç duyulabilmektedir.

Coolifting nasıl çalışır?

Coolifting uygulaması, ciltteki kırışıklıklarla savaşmak ve yüzeysel kırışıklıkları gidermek için kullanılan ideal bir anti aging uygulamasıdır. Cilde ihtiyaç duyduğu nemi de sağlayan Coolifting içeriğinde; hyaluronik asit, polisitrren sodyum sulfonat, sorgum sapı özü ve buğday proteinleri bulunur. Coolifting uygulaması ortalama 5 dakikalık bir işlemdir. Klinik ortamda herhangi bir anesteziye ihtiyaç duyulmadan yapılan Coolifting uygulaması, özel Coolifting cihazının cilde yakın mesafeden tarama yaparak yüksek basınç ve düşük ısı eşliğinde yukarıda saydığımız özel karışımların cilde püskürtülmesi yoluyla yapılır. Herhangi bir mikro iğneleme veya benzer bir durumun olmadığı tamamen cilt yüzeyine uygulanmakla birlikte mikro düzeyde ciltte yenileme başlatan Coolifting uygulaması, işlemden sonra rahatlıkla sosyal hayata dönebileceğiniz bir işlemdir. Bilinen bir yan etkisi bulunmamakla birlikte bazı hasta grupları için ön konsültasyon gerekmektedir.

Coolifting uygulaması kalıcı mıdır?

Coolifting uygulaması, seanslar halinde yapılan bir uygulamadır. İşlemin yapılma sıklığı kişinin cilt yapısına, yaşına ve maruz kaldığı cilt deformasyonuna göre değişiklik göstermekle birlikte aylık olarak yapılması orta derece deformasyona maruz kalmış ciltlerde etkin sonuç almak için önemlidir.

Coolifting ağrılı bir uygulama mıdır?

Coolifting uygulaması son derece konforlu ve güvenilir bir uygulamadır. İşlemde herhangi bir mikro iğneleme veya kontrollü cilt hasarı oluşturulmaz. Yüzeysel olarak uygulanmakla birlikte işlem için herhangi bir anestetik krem vb. bir ürüne ihtiyaç duyulmaz.

Coolifting uygulaması kaç seans yapılır?

Coolifting uygulamasında seans sayıları hastadan hastaya değişiklik gösterir. Hastaların cilt kalitesi, yaşı, yaşamsal alışkanlıkları ihtiyaç duydukları Coolifting seans sayısını etkilemekle birikte tek seansta anlık liftin etkisiyle neme ve parlaklığa doymuş bir cilt elde edilebilir. Bununla birlikte eğer ciltte orta dereceli bir hasar söz konusuysa çoklu seans uygulanır ki bu da 1 ayda 6 ila 8 seanslık uygulama sonucunda daha genç bir görünüm yoğun nem doygunluğu ve uzun süreli anti aging etkisini beraberinde getirir.

Coolifting uygulaması için kimler uygun adaydır?

Hamileler için konsültasyon istenmekle birlikte yüz bölgesinde Kist, akne, inflamasyon veya kist şeklinde çıkıntısı olan hastalar dışındaki herkese güvenle uygulanabilmektedir.

Coolifting hangi bölgelere uygulanabilir?

Güvenilir bir uygulama olan ve bilinen ağır bir yan etkisi bulunmayan Coolifting yüz bölgesine, dekolte bölgesine ve el üstüne güvenle uygulanabilmektedir. Boyun, dudak çevresi, yanaklar, alın, dekolte, göz çevresi ve el üstü Coolifting uygulamasının en sık uygulandığı bölgelerdir.

Coolifting uygulamasının avantajları nelerdir?

Coolifting uygulaması gerek medikal gerekse sosyal olarak birçok avantajı bünyesinde barındırır. Medikal olarak, etkin bir anti aging sunmakla birlikte yüzeysel kırışıklıkların açılmasında ve cildin nem dengesinin korunmasında önemli bir rol oynar. Bununla birlikte cilde parlak ve neme doymuş bir görünüm kazandırır. Sosyal olarak ise en büyük özelliği 5 dakika gibi çok kısa bir sürede uygulanmasıdır. Ek olarak uygulama sonrasında herhangi bir iyileşme sürecine ihtiyaç duyulmamakta ve işlemden sonra tüm hastalarımız sosyal hayatlarına ve iş yaşamlarına rahatlıkla dönebilmektedirler.

Visia Cilt Analizi; Cildimiz yaş almaya bağlı olarak alt katmanlarından itibaren pek çok deformasyon..

Medikal Cilt Bakımı; Güzel yaş almanın olmazsa olmazlarından biri de düzenli yaptırılan cilt bakımla..

Hydrafacial cilt bakımı; Cildimiz yaşayan bir dokudur ve güzel yaş alabilmek için düzenli yaptırılan..

Coolifting; Yaş almaya bağlı olarak ciltte kollajen azalımı, mevsimsel geçişler, maruz kaldığımız şe..